torsdag 3 december 2009

Sjukt kallt ute! Eller nja, inte så fasligt med tanke på hur kallt det kommer bli senare i December.. men har man tillfälligt dålig blodcirkulation och är man dessutom trött så tycker jag att det är helt okej att klaga över kylan! :) Idag blir det att tända ljus, kanske ordna lite presenter och försöka hitta mig ett par fin fina slalomskidor/pjäxor/stavar/kläder.. helt enkelt skidutrustning. Ja, allt ska köpas och snart är det ju tid för att glida runt i backarna och se allmänt råcool ut! :D Haha, eller hur Kristina?

Jag får julkänsla varenda morgon jag kliver upp, mysmysmys.. kan nästan inte bärga mig, men saknar tydligen julefrid..

Var uppe redan 5 i morse, men valde att stiga upp på riktigt 7, då gick jag och såg julkalendern :)Såhär ful är min katt då han vill in :)


Ta hand om er nu mina gottegrisar!
Ni förtjänar en god fortsättning, är helt säker på det!
Och ta nu vara på era dagar ordentligt..





2 kommentarer:

  1. hahhaha...... SÅKLART, jag och du kommer vara ALLRA kooooooooolast!

    åhh jag blir så iritterad på mig själv... jag vill också ha julkänsla varje dag.!! och jag ska be så att du får din julefrid, åhh vad jag önskar att det blir en underbar jul!

    SvaraRadera
  2. Ja jag kommer, ses vi? :D

    SvaraRadera