onsdag 2 december 2009

Jultid, jultid.. älskade jultid. Dagarna är full av julmusik, pyssel och mysiga hemma kvällar under filten med mängder av tända ljus. Nu har man ju tyvärr gått och blivit sjuk mitt uppe i allt, men jag ska inte klaga.. det blir ju bara en massa mer julmys då :) På fredag peppar jag kyrkan i vilket fall! Och Anton och Ulrik kommer ju snart hem! Det är verkligen helt fantastiskt hur mycket man kan sakna dem. De två veckorna innan jul är helt proppade med en massa måste-göra saker, fast allt känns bara riktigt kul!

Jag har köpt min första julklapp! till mamma.. och redan på Lördag har jag förhoppningsvis köpt 4 till :) Sedan återstår bara syskonen, Jonas och Emmy (Emmy vet jag dock vad hon ska få)

Jag hoppas verkligen att alla lever i kärlek just nu (inte nödvändigtvis i ett förhållande) Menar att jag vill att alla ska ha det sådär mysigt som jag har det.. annars får ni komma hit och dricka glögg och käka pepparkakor och allmänt prata med mig.. haha, om jag nu duger :)


2 kommentarer:

  1. gud vad du är rar :) tack så mkt! <3

    SvaraRadera
  2. KLART DU DUGER! och åhhh.... hemma hos dig, ljus, julmusik, glögg....<3 låter som att jag snart kommer! :D :D

    och ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH VAD FINT DU HAR GJORT PÅ DIN BLOGG OCH ÅHHH VAD GLAD JAG BLIR AV ATT DU HAR SKAFFAT EN IGEN! :D

    SvaraRadera