fredag 4 december 2009

Fy vad kallt det ääääääääär.. jag vet, känns som att jag klagar på det hela tiden :) Och kan man få sova någon hel natt snart eller? Jag förstår verkligen inte längre vad som håller mig vaken.. om det är dålig vana, dumma tankar eller pepp? En salig röra.. Jag är frisk nu! Åtminstone tror jag det, har ont i huvudet ännu men det tror jag beror på brist på sömn. Ikväll drar det iväg till kyrkan! Eller "kyrkis" som min bror så glatt gärna kallar det, enkomt för att jag tycker att det låter så oändligt mycket töntigare.. haha. Det ska bli trevligt, vet inte, men det känns som att det kanske kan bli en riktigt bra kväll, om jag bara får sova ett tag innan så att jag orkar njuta förståss.

Min kamera kruppar åter igen! "Err" Tycker att det är oerhört knasigt med tanke på att den blev riktigt bra efter reperation i typ 4 månader.. och så vips är det exakt samma fel. Är det jag som är klumpig och råkar trycka på nån dödligkameraknapp? Ibland är jag trots allt glad för den lilla D40n som så vackert ligger och dammar i en låda under sängen. Min trygghet.

Här kommer lite bilder från dagens tur ute i skogen.Det blir allt kallare? Eller?Jag önskar att äcklet verkligen vore äcklig så att man kunde bli lite sur på henne.. Men hon är så otroligt fin och jag är STOLT mamma (A) hahha..
Näe, vet ni vad? Nu ska jag ligga och vila två timmar :)
Sköt om er! Kom ihåg att alla har en betydelse här i världen, vad är din uppgift? Och ta vara på dina sekunder, timmar och dagar.

2 kommentarer:

  1. Det ÄR kallt! Stannade en timme extra på stadsbiblioteket igår för att slippa frysa..
    Jobbigt med sömnen hörru. Du kan prova att vara ute extra mycket, röra på dig under dagen (tex rasta hunden oftare eller nåt) och dämpa belysningen 2 timmar innan du ska sova. Då ställer kroppen in sig på att sova.

    Sv: men vad härligt! Alltid kul när någon ny hittar hit :) Haha ja det var udda, och komiskt att jag trodde hon tyckte illa om mig. Man ska tro det bästa oftare!

    Kramis!

    SvaraRadera
  2. så FANTASTISKA vackra bilder.....åååååhhhh....sååååå oerhört vackra! du är verkligen jättejätteduktig<3<3

    SvaraRadera