tisdag 8 december 2009


Inte för att sänka stämningen men....

SÅHÄR SÅG DET UT 11 DECEMBER FÖRRA ÅRET!
Idag känner jag mig helt vrickad. Trött och less på det mesta.. känns som att det döljer sig en hel del bakom mina vänner och allt känns lite stelt men det kommer nog inte att bli fel så länge jag följer det rätta.. just det, vad är då det rätta? Hm..

Har varit med min fantastiskt lyckade syster idag! :) Hon skulle köpa lite saker på stan och jag yrade mest efter henne. Imorgon ska hon och jag träffas igen!!

Har letat fram en massa indian grejer idag också, eller massa är väl att ta i.. men nåt litet kanske? :) Nu peppar jag att få sovaaaaa. Oh snälla Gud, låt mig få sova.

1 kommentar:

  1. tack så mycket! Här är allt bra, jobbar på som vanligt i det blöta vädrat som vi har :/
    Själv då? :) Hoppas allt är toppen med dig =)

    Sköt om dig!

    kram!

    SvaraRadera