måndag 7 december 2009

Åh, jag börjar digga det här med att sova 3 timmar per natt.. Eller INTE. Vill ni veta det lustiga? Det har börjat bli en vana och därför är jag inte sådär hängigt trött som man borde.. håller igång hela dagarna (kanske det som får mig att orka å andra sidan) Åkte dock buss idag och skulle finta en barnvagn + vara rädd om kameran.. haha, bussen började köra, snubblade över barnvagnen med fötterna så jag tappade balans, vinglade in i en stolpe med kameran så att linslocket åker av.. Vimlar vidare till en plats *safe*

Har julbakat litegrann med min kära syster också och mitt i bakandet kommer min bror som nu mera ser smart ut ;) (han ska ha glasögon för att sedan göra en operation)
Här hemma har jag slagit in paket.. Spira sover som bara den efter att ha varit hos syster, (hon är lättstressad)

Näe. nu ska jag peppra julmusik och planera julen :) Åhh!! Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar