onsdag 9 december 2009

Baka liten kaka.

Ja, alltså.. jag bakar nu för fullt.. kom på det då Kristina säger "ALLTSÅ.. Amanda, du bakar JÄMT!" (ungefär så sa hon iaf) Och ja, det är klart? Det är ju snart jul osv och jag har ett bakgalet liv. Ikväll blir det pepparkakshus, på fredag blir det troligen pepparkaksbak på kyrkan, lördag är det HELBAKDAG med syster och mor min.. redan från klockan 8 på morgonen.. Måndag nästa vecka ska jag, min syster och bror baka samt fixa julgrupper och så kanske det blir exprimentbak på onsdag :) Sedan ska jag nog sluta baka. haha.. vill även säga att allt som bakas äter jag inte ^^ Jag gör det mest för skojsskull.

Inser nu hur intressant min blogg måste vara, nooot.. men men xD

Nåjaa, nu blir det väl att invänta syster.

1 kommentar:

  1. ååhh.. j u l b a k <3
    längtar efter skumtomtakladdkaka kakan :} åhh<3
    förresten är det där ischoklad eller vad det nu heter?

    åhh är så glad att du börjat blogga igen, du har verkligen en jättefin blogg amanda<3

    kram kram kram kram kram är vääärsta kramig idag<3 kram

    SvaraRadera