fredag 11 december 2009

Kyrkan ikväll var otroligt trevligt! Inte så mycket folk men det var länge sedan vi hade det mysigt (Förlåt.. pratar för alla) JAG hade det mysigt. Sedan då folk börjat gå hemåt så var det bara jag, Kristina och Elin kvar.. vi hade ganska intressanta diskutioner. Vilket var hjärtskärande också, så nu ska jag ta in i min egna takt och bearbeta. Kring tolv ramlade min bror och Maria in i kyrkan och pratet började dra iväg mot lite mer onaturliga saker som ufon och om Jesus dog på korset på tex Mars också? Är djur kristna?

Nu ska jag strax sova. En ny dag imorgon också för imorgon blir det bakning vilket jag inte har förväntningar på överhuvudtaget.. känns som att allt blir som jag absolut INTE tänkt det nu förtiden.. så gaahh.. vi få la se. ;) Party!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar