söndag 13 december 2009

Jag hade verkligen stört trevligt igår! Åh, jag behövde verkligen alltihop. Tack tack tack tack för underbart folk och glada skratt :) Det mesta kändes bra i Amandas lilla hjärta och hjärna. Idag är jag däremot trött i kroppen så jag har sovit väldigt gott inatt, första goda natten på sisådär två veckor! UNDERBART! Sov hela 7½ timma! Hittade ingen bild som kan spegla min tacksamhet tillräckligt så det fick bli den här i vilket fall..

Nu ska jag ut och njuta av den lilla snön som så fint lagt sig som ett täcke över Umeå. Med lite musik i öronen så kommer jag att njuta så mycket mer! Sedan blir det julfest på kyrkan, hoppas att det också kan bli bra :)

Ta hand om er underbara skapelser!

1 kommentar:

  1. Underbart amanda! :D
    Jag sa ju att du skulle sova gott!

    SvaraRadera