torsdag 17 december 2009


mmmmmmmys.

Jag vaknade överlycklig över att jag sovit ända tills 07.15 ! Eller överlycklig kanske är att ta i en aning :) Jag segade igenom morgonen väldigt ordentligt och gick till och med för att sova vid 9 tiden då min syster fortfarande inte klivit upp. Men sisådär vid 10 så vaknade världen till liv och jag kunde stiga upp på riktigt. Vi drog en sväng ner till stan, jag och min syster. Det var mysigt. Solen skiner så vackert mellan alla träden och snön glimmar under fötterna *brr* men kallt är det minsann, men det är alldeles för vackert ute för att gå runt och klaga över kylan, vi får snö till jul *ler*
Då jag varit ute med hunden så frös mina händer så jag tog tillfället och värmde en kopp chocklad och åt fil till lunch.

Strax tar jag bussen till Danielle. Jag hoppas att dagen fortsätter att mysa.
Tänka sig vad små känslor kan göra.

1 kommentar: